Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-06-2012 16:56:55
Geldzaken & Recht

Faillissement hotel

Dit is zo bijna niet te beantwoorden.
het hangt ervan af wie nu eigenlijk je wederpartij is. als dit hotelvoorons.nl is dan kun je bij hun een claim indienen. als je alleen met het hotel gecontracteerd hebt dan heb je pech en moet je bij de curator zijn.

ik kan me voorstellen dat hotelvoorons.nl instaat voor de waardebon en het hotel pas op het moment van boeking in beeld komt, maar dat kan ik zo gewoonweg niet beoordelen.