Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-07-2012 13:36:57
Geldzaken & Recht

Wat is uw ervaring met het uwv?

Sinds 1 april werkeloos.
ik kreeg op een vrijdag een brief met de mededeling dat mijn uitkering is stopgezet en geen recht op voorschot heb.de rede was, "ik heb mij niet aan de afspraak met mijn werkcoach gehouden". het rare is, ik ken mijn werkcoach helemaal niet en weet niets van een afspraak. gelijk uwv gebeld en naar mijn coach gevraagt, die was er niet. 's maandags weer gebeld, coach was er weer niet. ben toen maar langs gegaan en aan de balie voorgelegd wat nu te doen. de vrouw zei dat mijn coach verder op aan haar bureau zit?!. gelijk contact gemaakt, de "afspraak" was dat ik te weinig had gesolliciteerd, mijn mond viel open, hoezo. toen ze met mijn bsn inlogte stond op haar scherm mijn werkmap dat er maar 3 sollicitaties waren gedaan sinds 1 april.toen ik zei, dat kan niet, mocht ik met digi code inloggen naar mijn eigen werkmap en tot haar verbazing stonden daar 8 sollicitaties oké is 3 te weinig. maar waarom kan mijn coach dan dat niet op zijn/haar scherm zien, en dan gelijk uitkering te stoppen. kunnen de softwares niet met elkaar samen werken. na veel excuses en met mijn charme heb ik belooft nog 3 sollicitaties te doen, dan zou de uitkering weer gestart worden. dit alles heeft bijna 1 uur geduurt.