Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-07-2012 11:35:15
Geldzaken & Recht

Rabo opmaat hypotheekrente versus verzekeringspremie

Op dit forum ziek ik 2 zaken. een die aangeeft dat er verkopers werken die geen verstand van zaken hebben en geen oog voor het belang van de klant. twee een ondeugdelijk product of in elk geval een onduidelijk product.
over dat laatste kan ik de 'domme consument' alleen iets verwijten als ze wel over documentatie kunnen beschikken maar dat niet doorlezen. kennelijk vertrouwen ze dan op de verkoper en kunnen daardoor niet alles overzien.
over dat eerste mag duidelijk zijn dat deze Ɣdviseurs' in dienst werken en betaald worden door de bank. hoe kan een consument dan denken dat zijn belang wordt gedient? immersn de bank moet verdienen en niet verliezen. vraagt u dan ook aan de bakker om niet teveel te rekenen? neetoch, immers u weet dat de bakker aan u moet verdienen. het woord adviseur dienen we in een ander daglicht te zien en ze zijn net als de brood en vlees adviseur gewoon bezig met geld te verdienen zoals het hoort. bovendien staat de rabo nog steeds aan de top als een van de meest solide en betrouwbaarste bedrijven.