Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fe
festinger - 22-08-2012 02:46:27
Geldzaken & Recht

Consuwijzer

Vind consuwijzer een prima middel info en kennis te vergaren echter dit is overheid en helpt niet. je moet als burger of consument toch echt zelf zorgen dat al die consumentenbeschermingswetten ook een uitvoer hebben. maar nee dat gebeurt niet want ook al heb je gelijk haalt geen consument het. hier op forum uiten helpt helemaal niets. je moet je recht halen en voorbereid zijn op heel veel tegenstand van commercie. en na een paar jaar strijd krijg je uiteraard gelijk met schadevergoeding maar dat kan het systeem wel lijden die enkele vechters tegen de molen.

bij de vara kassa pikken ze de meest succesvolle direct oplosbare zaken eruit en die mogen via hun succesformule en status direct geholpen worden.kassa tevreden/bedrijf tevreden. en dat er nog tig klachten blijven liggen maakt beide partijen niet uit.

zal allemaal we zo horen.consumenten die volgens wetten gelijk hebben maar dat gelijk onmogelijk kunnen halen. weet wel hoe dubbel het is. diezelfde consumenten werken voor en namens deze vorm van bedrog en hebben een werk.want een baan en werk gaat voor alles hoe belachelijk ook het bedrog ook is.google maar eens op de cognitieve dissonantietheorie van festinger. die behept eigen gedrag altijd goed te praten.

en in dit geval consuwijzer. we kunnen niet helpen maar we geven op zn minst informatie en hebt u klachten dan graag naar een andere loket . en 2 loketten verder houdt het op. de klacht blijft maar iedereen is binnen functie tevreden over eigen bijdrage.

bizar ?!!!!!!!