Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

oe
oester - 26-08-2012 23:13:40
Geldzaken & Recht

Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?

Dus dan draaien we het verhaaltje eens om.
winkel gaat failliet dus is het consumenten risico had ie maar geen consument moeten worden.

man praat toch geen onzin.

er mag gewoonweg een aanbetaling gevraagd worden en in overleg met de klant een volledige betaling zoals al eerder vermeld is klant daarmee akkoord gegaan dus houd je klep dicht met je risico als je zelf niet eens kan lezen.

winkelier staat vrij om het te vragen, klant staat vrij om het te weigeren.
winkelier staat vrij om het niet te verkopen en klant staat vrij om naar een andere zaak te gaan.

beide zijn wel akkoord dus wie ben jij spuitelf om dan te zeggen ondernemersrisico en mag niet etc.
ipv mensen het verkeerde en onjuiste advies te geven kan je beter gewoon zwijgen want aan info die niet klopt heeft niemand iets