Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jessicak - 27-08-2012 12:17:07
Geldzaken & Recht

Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?

"die rente is echt verwaarloosbaar....." dat klopt, maar tel eens al die klanten op die vooraf betalen... het is een leuk extra potje, vergis je niet.

ik zou nu ook niet meer vooraf betalen, maar ja 'moment van zwakte - vrouwen en schoenen'... ;-)
ik mis inderdaad de flexibiliteit bij dolcis. ik geloof heus wel dat ik mijn geld terugkrijg, maar het is de houding wat mij stoort. het gehele bedrag vooraf in de winkel betalen, belofte dat het op voorraad is, dan niet leveren en het geld alleen terugkrijgen via overschrijving meer dan twee weken na mijn aankoop van lucht.

"sta eens in de voeten van de winkelier. dan gaat u zaken beter begrijpen en dan wordt u ook een beetje mild in uw oordeel.."
als ik ondernemer was, zou ik de klant voorop stellen; de klant geeft je namelijk bestaansrecht. vooraf betalen blijf ik onzin vinden; je zult heus wel klanten hebben die het bestelde artikel niet komen ophalen maar de meerderheid neemt niet de moeite iets te bestellen en dan te laten schieten. dat kleine percentage dat het artikel niet komt ophalen, overleef je wel. of je verkoopt ze in de winkel of je stuurt ze weer terug naar het magazijn. (je kunt ze gewoon terugsturen wanneer een volgende lading artikelen bij je winkel wordt afgeleverd.)
ik denk juist dat de winkelier eens in de schoenen van de klant moet staan. je koopt iets op de ene plaats, maar het geld krijg je terug via een omweg en na veel te lange tijd terug. ik ga toch ook niet in de winkel zeggen als ik schoenen wil kopen dat ik na tien dagen het aankoopbedrag wel overmaak?