Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-08-2012 17:55:57
Geldzaken & Recht

Restitutie ticketgeld

Kaartverkoop als service,wat een onzin. natuurlijk wordt er door ah ,frs etc.ca 10 tot 20% verdiend aan ticket,telefoonkaarten en postzegelverkoop ed.winkels zijn geen filantropische inrichtingen .dus terug met je frs kassabon en je geld terug eisen .dat geld zit bij hun in de la.je hebt het bij het goeie eind wimmi20.
wimmi20 schreef op vrijdag 31 aug 2012, 14:13: ts eijbersenf,

u heeft naar mijn mening uw vraag zelf het beste beantwoord.
frs heeft u wel degelijk de kaartjes verkocht.
en heeft daar een percentage op verdiend.
dat de kaartjes zonder winst worden verkocht door frs is kletskoek.
u heeft met frs zaken gedaan, en niet met de beursorganisatie.
dus naar mijn mening : frs aansprakelijk stellen.
als u bij frs een muziek cd koopt waar niets opstaat dan stelt u toch frs aansprakelijk, en niet de fabrikant ?
en als u bij de supermarkt een pak suiker koopt waar zand in blijkt te zitten :
laat u zich dan doorverwijzen naar de fabrikant ?
u heeft zaken gedaan met frs, klaar uit.