Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-09-2012 22:30:12
Huishouden & Energie

Radiator van blokverwarming vervangen met hoge rekening

Dus jij vindt het reeel dat werk wat een goede installateur echt wel in een uur of 5 voor elkaar kan krijgen ook gedaan mag worden in 16 uur?

uiteraard is het mijn probleem dat de radiator lek is geraakt, maar om nou te zeggen dat het mijn schuld is?? ik kwam er toch pas deze februari achter dat hij lek was dus hoe had ik hem dan al in de (vorige?) zomer kunnen laten vervangen. beetje rare opmerking.

uiteindelijk is hij dus ook vervangen op het moment dat de buren daar geen last van hadden. hartje zomer en dus een goed moment om die leiding wel leeg te laten lopen. dat de installateur dan toch besluit om weer urenlang probeert om de leiding te bevriezen dat reken ik hem aan ja. ik verwacht van een bedrijf dat al jaren een alleenrecht heeft om onze radiatoren te vervangen weet waar hij mee bezig is en daar ook naar handelt. als hij bepaalt om een manier te hanteren die blijkbaar echt niet werkt vind ik niet dat hij mij daar mee moet belasten.

simpel voorbeeldje. je komt bij de autogarage en je moet een band laten vervangen. ik schat in dat dat ongeveer 1 uur werk is. haal je later op de dag je auto op, hebben ze 3 uur gefactureerd, want ja euh ze hadden het op een paar verschillende manieren geprobeerd en het lukte maar niet en uiteindelijk lukte het dan wel op de ouderwetse normale manier. ga jij dan zonder mokken die 2 extra uren betalen? lijkt me niet he....