Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 06-09-2012 14:45:22
Computers & Telefonie

Kpn / hi geeft onvolledige informatie aan klanten

Hallo hamers1988, je bedoelde natuurlijk een europees land ipv euroland.

er is hoop! er was nl nog iemand die ook naar kroatie is geweest met dezelfde klacht bij kpn. die heeft het voor elkaar gekregen dat de kosten ongedaan werden gemaakt.
klik http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/misleiding-kpn-3/?vhash=c749c73j&chash=d491f5d79d5613af0c4b789e20b76787">hier voor de topic.

lees die vraag en doe precies hetzelfde als die vraagsteller. succes!

voor 1100 € kun je nog wel een keer op vakantie ;-)