Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beldad - 09-09-2012 11:51:29
Voeding & Gezondheid

Best baby shop .nl

Ook wij hebben iets besteld bij bestbabyshop. een zitkussen voor de baby, op 13 juni 2012. het werd in eerste instantie geleverd, al duurde het een maand. en toen bleek het totaal niet te passen dus we hebben het terug gesuurd met opgaaf van reden en het verzoek om ons geld terug te storten. op 30 juli 2012 kregen we per mail bevestigd dat het geld zo spoedig mogelijk teruggestuurd zou worden, maar nu nog steeds geen cent terug, ook niet na meermalen telefonisch- en mailcontact. ons telefoonnummer en e-mailadres lijken inmiddels door bestbabyshop te zijn geblokkeerd, we krijgen geen contact meer, tenzij we contact opnemen vanaf een ander telefoonnummer of een ander e-mailadres, hebben we ook al geprobeerd.

wij zijn er nu wel klaar mee en gaan morgen aangifte doen bij de politie. hierbij wil ik ook een oproep doen aan iedereen die een soortgelijke ervaring heeft met deze zaak. neem even de moeite om naar de politie te gaan en aangifte te doen. als we allemaal aangifte doen, moet er onderzoek gedaan worden. doet niemand dat, dan staan we alleen en gebeurt er niets. voor niemand.
in ons geval gaat het niet om een heel groot bedrag, maar waar we recht op hebben, dat willen we geregeld zien.

dit bericht komt op iedere site te staan waar reviews over bestbabyshop op staan, en inmiddels heb ik al heel wat klachten voorbij zien komen. het lijkt erop dat heel veel mensen ernstig zijn benadeeld.