Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hamers1988 - 19-09-2012 12:56:03
Computers & Telefonie

Kpn / hi geeft onvolledige informatie aan klanten

Ik ben nu twee weken verder en het onderstaande is er (tot nu) toe uitgekomen.

hi beweert dat ik in kroatie een sms-bericht heb verstuurd, waarin ik aangeef dat ik akkoord ga met de hogere kosten. echter klopt hier helemaal niks van! op de factuur staat een datum, waarop ik info-bericht naar 1330 heb verstuurd, dit was op 13-08-2012 (het staat zelfs in op de kostenspecificatie). op dat moment was ik in hongarije en 21 personen kunnen dit bevestigen.

toen kreeg ik weer een mail terug en daarin stond dat de behandelaar het naar de betreffende afdeling stuurt en ik binnen 5 werkdagen een reactie krijg.

vandaag krijg ik een (schriftelijke) reactie van kpn en daarin staat in twee zinnen:

je bent zelf verantwoordelijk om u te informeren over de voorwaarden en tarieven van de door uw gebruikte producten en diensten. kpn gaat derhalve niet over tot creditering van de internet kosten in kroatie......

mijn argumenten worden totaal niet behandeld, laat staan dat ze uitzoeken of ik daadwerkelijk een smsje vanuit kroatie heb verzonden.

wat moet ik hier nu mee???

geschillencommissie?

mvg,

martijn

p.s. bedankt voor jullie reacties.