Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jolijn nr.2
jolijn nr.2 - 26-09-2012 13:54:01
Computers & Telefonie

Misleiding internetten buitenland ( kroatie )

[quote=piscesy61 schreef op woensdag 26 sep 2012, 12:38]inderdaad,
het niet lezen van de voorwaarden is een grote fout van ons en een harde les van 700 euro.
als je als leek iets vraag aan een winkelbediende van kpn moet je die toch wel kunnen vertrouwen.
er van uitgaande dat je een internetbundel buitenland heb en het dus goed geregeld had hoefde ik niets te doen, dat staat ook in het smsje die we in kroatie ontvangen haden.
en nu een vette rekening :(


ben ik helemaal met je eens!

de juffrouw aan de telefoon begreep het allemaal wel maar ik had dit in de voorwaarden kunnen lezen
die juffrouw mag haar eigen 'collega's' niet afvallen, maar haar antwoord komt eigenlijk neer op 'die medewerker in de winkel heeft er in ballen verstand van, aan wat hij beweert kunt u geen rechten ontlenen :-( denkt u vooral niet dat u 'geholpen' wordt door zo iemand'.
de telefonisch medewerkster had bijv. ook kunnen zeggen dat kpn en zorg voor gaat dragen dat de medewerkers in de winkel goed op de hoogte zijn van de voorwaarden; zodat mensen ook echt geholpen worden en niet van de regen in de drup komen.

trieste zaak dat je tegenwoordig vooral niet meer af kunt (b)lijkt te gaan op wat medewerkers zeggen.