Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
piscesy61 - 02-10-2012 22:47:43
Computers & Telefonie

Misleiding internetten buitenland ( kroatie )

Klacht inmiddels schriftelijk ingediend.
ik heb inmiddels betreffende factuur ontvangen.
het is mij onduidelijk hoe het komt dat er achter
internetbundel eu geen bedrag achter staat.
heb vermoeden dat de bundel niet is ingegaan.
wederom kontakt met kpn mobiel gehad.
die verteld dat dit in het bedrag van internet buitenland zit.
dit gaat ons boven onze pet.
we hebben gevraagd om een factuur waarin uitgebreider staat van ons mb verbruik in het buitenland.
dat dit hoge bedrag van onze rekening is gehaald, kwam ons echt niet uit.
afgesproken is met kpn mobiel dat we het bedrag via de bank terug laten boeken
en dan weer kontakt met hun opnemen om een finaciele afspraak te maken
tot kpn een besluit heeft genomen over onze klacht.
wij weten echter niet of dit verstandig is.