Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-10-2012 09:42:09
Vrije tijd & Tuin

Wanneer wordt ticketloket aangepakt ??

Ik ben dus ook opgelicht (tot nu toe, want geen geld terug gehad) via ticketloket.com.

natuurlijk staat er op de site van symphonica in rosso nu wel het juiste internetadres om te bestellen, maar dat was vorig jaar nog niet zo!!!

ik bestel altijd via de artiest of de zaal/theater waar het optreden wordt verzorgd. dus niet alleen ticketloket.com is hier de kwade piet. door een fout van een medewerker van de site van symphonica in rosso heeft er een foutief bestelsite-adres op gestaan. als ticketloket.com niet alles terug betaald, vind ik dat de organisatie symphonica in rosso toch ook eens moet gaan nadenken of ze zich niet moeten inzetten om de grote lijst gedupeerden te helpen....