Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
suraya1992 - 28-10-2012 21:31:53
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

Ik heb zelf ook al een topic hierover geopend.
vorige maand netjes mijn geld gekregen, en toen ik belde nam er iemand op en heb ik gevraagd naar het goede nummer voor de pincode te smsen. helaas daarna kreeg ik bij een nieuwe aanvraag steeds een sms dat het was afgewezen, terwijl het bedrag lager was dan de vorige keer en ik de vorige keer netjes had terugbetaald.
nu krijg ik al meer als een week een melding op de site dat er een lopende lening/aanvraag is.
dus ik voor de zekerheid maar het woord akkoord gestuurd naar het goede nummer. maar nee hoor geen geld. en nog steeds geen sms of mogelijkheden.
ook al 5 x de klantenservice gebeld, vaak wel een uur eraan gehangen en nooit iemand aan de telefoon gehad helaas.
gelukkig heb ik geen lening lopen, maar nu op het moment dat ik het nodig heb kom ik nergens tussen. want bij de anderen moet je 21 zijn en een loonstrookje sturen.

dus je hebt gelijk een hoop gedoe en waarschijnlijk neppe klantenservice