Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-10-2012 14:23:05
Geldzaken & Recht

Geen terugbetaling na annuleren goederen door webshop

Zo, daar ben ik weer, ik heb net gebeld en zowaar het is net vanochtend overgeboekt, jaja
ze wist trouwens toen ik mijn naam zei al precies waar het over ging, een goed teken leek me.
ben heel duidelijk geweest op het moment dat zij zei dat ze er vanuit ging dat het goed komt dat ze moet zorgen dat het goed komt, dat ik her en der al klachten heb gedeponeerd, juridisch loket heb gebeld en er helemaal klaar mee ben. ik heb ook gezegd dat ik het niet persoonlijk aan die mevrouw richt, zij moet doen wat haar leidinggevende zegt en dat ze wel heel veel boosheid over zich heen krijgt en dat ik haar daarmee sterkte wens. maar de onderste steen zal boven komen en al gaat het me geld kosten dat ik net zolang door ga tot het geld is overgeboekt.
zo, dat was eruit. nu 2 dagen afwachten, iets meer ruimte dan nodig is met internet.
wordt vervolgd.
susan