Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-10-2012 15:06:55
Geldzaken & Recht

Geen terugbetaling na annuleren goederen door webshop

Goedemiddag,
net weer gebeld met budgethouse, nog geen geld op de rekening. ik had ze in eerste instantie t/m woensdag gegeven, omdat ik niet wist of het van de giro of bank moest komen, maar ik zag bij de betaling van de wasdroger dat het een bankrekeningnummer is dus had het geld er al op moeten staan. immers, gisteren zeiden ze dat het 's ochtends al was overgeboekt toen ik een medewerkster aan de telefoon had.
na enige druk van mijn kant werd er gezegd, dat ze het zouden overboeken maar dat ze het hebben laten liggen en dit vanochtend is gebeurd. dit klopt dus wéér niet, aangezien ze mij gisteren zeiden dat de overboeking al had plaatsgevonden. vanmiddag vóór 18.00 uur krijg ik een betaling bevestiging in mijn inbox.
heb gezegd dat de onderste steen bovenkomt en ik er een rechtszaak van maak en dat de kosten voor hun dan aardig hoger liggen dan die van de wasdroger.
furieus ben ik, alles beloven ook nog zeggen dat ik mijn recht sta en vervolgens noppes.
heb trouwens een bericht van qshops.keurmerk dat ze contact opnemen met budgethouse.
we wachten maar weer af, ben strijdvaardig...

susan