Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tim_1993 - 15-11-2012 16:39:15
Geldzaken & Recht

Misleiding op betaaldag.nl

Ik zeg doe geen zaken met betaaldag.

heb op 8 november contact gehad over een minilening van 100 euro. dit was allemaal prima en het zal dezelfde dag nog voor elkaar gemaakt worden en binnen 48 uur op mijn rekening staan. binnen 48 uur stond er niks op mijn rekening. 7 dagen later staat er nog steeds niks op mijn rekening. ik heb ze geprobeerd te bellen 2 keer. telkens word ik 10 minuten in de wacht gezet en vervolgens krijg ik via een bandje te horen dat ik niet kan worden geholpen. en toch 70 cent per minuut betalen. daarnaast heb ik ook een mail en het contact formulier ingevuld maar uiteraard ook hierop tot nu toe geen reactie.

maar nu de vraag stel het staat op de dag van terug betaling dat is 29 november nog niet op mijn rekening. ben ik dan wel verplicht om het afgesproken bedrag te betalen of niet ? en wat kan ik verder nog doen.

met vriendelijke groet,
tim