Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

trend spray
trend spray - 20-11-2012 10:04:54
Geldzaken & Recht

Betaaldag.nl

[quote=gerbert schreef op maandag 19 nov 2012, 18:24]op 7-11-2012 heb ik een lening van 250 euro aangevraagd bij betaaldag.nl
tot op heden heb ik geen geld ontvanggen van hun..

wel hebben ze op hun site betaaldag.nl op mijn account een negatief saldo van meer dan 300 euro gezet.hetgeen ik hun moet terug betalen voot 2 dec 2012

en wat gebeurt er als ik niet betaal,ik heb immers ook niks ontvangen...
komt dit dan uiteindelijk voor de rechter ofzo

de telefoon die 70 cent perminuut kost

weet u hier iets meer over te vertellen
vriendelijke groeten gerbert

volgens de website van betaaldag.nl kan het geld 20 minuten ná de goedkeuring worden overgemaakt op uw rekening. u ontvangt hierover bericht. heeft u dit bericht ontvangen?

als betaaldag.nl zegt dat u €250,- heeft ontvangen, dan zullen zij hier voor de rechter bewijs van moeten laten zien.

in 2011 heeft vara kassa aandacht aan zogenaamde "flitskredieten" besteed. http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/flitskredieten-worden-aangepakt/speel/1/?vhash=c749c73j&chash=7a5d172b38d1bae0d68d6ce12da6555a"> klik hier

als het nummer wat u belt een 0900 klantenservice nummer is, dan mag dat sinds 2011 wettelijk max. €0,15 per minuut kosten. http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telefoonnummers/informatienummers/kosten-voor-klantenservice-0900-nummers"> klik hier