Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerbert_1 - 20-11-2012 12:34:43
Geldzaken & Recht

Betaaldag.nl

Inderdaad heb ik op 9-11 een mail gehad :
beste gerbert j saaltink,

gefeliciteerd, uw snel geld contract is goedgekeurd en de prijs is naar uw rekening overgeboekt.

hoewel 95% van onze klanten direct over hun geld kunnen beschikken is het belangrijk om te weten dat sommige nederlandse banken een systeem gebruiken waardoor overboekingen tot maximaal 48 uur kunnen duren.

om veiligheidsredenen willen wij u vragen om niet rechtstreeks op deze e-mail te reageren. als u contact met ons wilt opnemen, log dan eerst in op uw profiel in www.betaaldag.nl.

met vriendelijke groet,


betaaldag.nl
klantenservice team
0900 670 6706
en dat nummer is echt 70 cent per mnuut
tot mijn verbazing kreeg ik vandaag weer mail:
20 11 geachte gerbert j saaltink,


naar aanleiding van uw aanvraag voor een kredietovereenkomst bij betaaldag.nl hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen voor een aantal controle vragen. dit is tot op heden nog niet gelukt.

daarom zouden wij u willen vragen of u met ons contact wilt opnemen. wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 bereikbaar op 0900 670 6706.


alvast bedankt voor uw aanvraag.

om veiligheidsredenen willen wij u vragen om niet rechtstreeks op deze e-mail te reageren. als u contact met ons wilt opnemen, log dan eerst in op uw profiel in www.betaaldag.nl.

met vriendelijke groet,



betaaldag.nl
klantenservice team
0900 670 6706
dus toch maar weer gebeld
duurde wer 10 minuten voordat ik een katige jufrouw aan de lijn kreeg
ik heb haar uitgelgd dat ik allang vragen had beantwoord en mijn goedkeuring al op 9 11 had ontvangen
ik heb gezegt dat ze ingebreken zijn daardat zij afspraken niet na komen en aangeven dat ik niks betaal en niks meer met hun te maken wil hebben
hiermee ging zij acoord en heeft gezegd het bedrag weer te zullen krediteren op mijn betaaldag acount...
ik vertrouw het niet ..
gerbert