Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cvtechnieker
cvtechnieker - 23-11-2012 20:45:18
Huishouden & Energie

Driewegklep vervangen hr ketel

Beste bitie,

het is inderdaad belachelijk van feenstra om zo met haar klanten om te gaan.
mochten er daadwerkelijk problemen zijn met het uitleveren van onderdelen door de groothandel dan kan je als installateur altijd een beroep doen op de fabrikant of zelfs een onderdeel laten leveren uit een servicewagen van de fabrikant, kwestie van 1 telefoontje en een goede afspraak maken van monteurs onderling.
ik als servicemonteur adviseer u dan ook dit bij in uw geval bij intergas te deponeren, en via hun website een door intergas geselecteerde installateur uw ketel te laten repareren.

tevens wil ik van de gelegenheid gebruik maken om op het antwoord van "tot15karakters"
zijn antwoord raakt kant noch wal.
de firma warmteservice koopt zijn voorraad middels bulk en met honderden ketels tegelijk tbv voorraad voor tientallen filialen.
installateurs dienen zich te houden aan adviesprijzen van de fabrikant en haalt de winst uit de korting die de installateur bedwingt bij de groothandel.
dan moet de installateur een monteur met hulp á 70 euro per uur de ketel monteren en dienen leidingen en rookgasafvoer aangepast worden.
ik wil op deze manier absoluut géén symphatie opwekken voor feenstra maar wel aangeven dat een installateur nooit en te nimmer op kan tegen bedrijven als warmteservice, gamma en praxis