Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
digioma - 02-12-2012 21:07:30
Geldzaken & Recht

Pinnen

Niet direct zo negatief, maar je moet wel direct actie ondernemen wanneer je een tekort aan bankbiljetten ontdekt. paar weken geleden wilden we contant geld pinnen bij de ing binnen bij een groot bedrijf. hele riedel afgewerkt en tenslotte... geen geld.
ik ben bij de pinautomaat blijven staan en echtgenoot naar de balie van het warenhuis... die gaven ons hun telefoon ter beschikking en belden zelfs (op een zaterdag) de ing-desk voor ons. door de ing werden ons wat gegevens gevraagd ter verificatie en toen kon men even later melden dat er niets van onze rekening was gehaald omdat de transactie halverwege was gestopt; mogelijk een storing.
iedereen was erg hulpvaardig. het bedrijf was trouwens de media markt. zou 't zo kunnen zijn dat je een bankkbiljet bent vergeten mee te pakken uit de sleuf?