Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 09-12-2012 19:36:22
Huishouden & Energie

Driewegklep vervangen hr ketel

Als ik u was, zou ik zeker bij feenstra blijven. ze hebben u toch uitstekende service verleend. geen driewegklep geleverd, was niet op voorraad, en u voor jandoedel een mail laten sturen, met nog een onhebbelijk telefoontje daarna.
u geadviseerd een nieuwe ketel te kopen, kassa voor hen, en toen u dan eigenwijs bleef toch maar een nieuwe klep geplaatst. toen bleek dat niet het euvel, wat zijn dat voor monteurs, en hoera, weer het advies van een nieuwe ketel kopen. de kachel moet daar ook branden. u dacht toch niet dat u jaarlijks het abonnement betaalt om te krijgen wat zij beloven? dan verdienen ze niets meer aan u.

ik heb zelden zulke goede klantenservice meegemaakt. dus stort maar weer € 1.900 in de pot en jaarlijks het abonnement. de eerste 12 jaar is er niets aan de hand en over 12 jaar koopt u toch weer een nieuwe ketel.

zegt het voort, allemaal naar feenstra.