Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 10-12-2012 12:17:22
Huishouden & Energie

Driewegklep vervangen hr ketel

@^^:

begrijp me niet verkeerd, ik reageer hier niet om de handelswijze van feenstra te verdedigen. ik heb zelf ook negatieve ervaringen met feenstra en ben ook van mening dat feenstra er zich in deze zaak véél te gemakkelijk vanaf maakt.
ook de 'trucjes' met het steeds opschuiven van de servicedatum zijn mij bekend. het lijkt erop alsof feenstra méér bezig is met het proberen zoveel mogelijk geld te verdienen, dan met het verlenen van service aan klanten.....
en er zijn nog méér 'trucjes' om extra geld binnen te halen. toen mijn cv-ketel de leeftijd van 10 jaar had bereikt, kreeg ik keurig een brief in de bus dat ik vanaf dat moment 10% méér servicekosten mocht gaan betalen, omdat de ketel 'een zekere leeftijd' had bereikt.....

ik zou zeggen, als feenstra zo graag geld wil verdien en goede reclame wil maken, dan kunnen ze beter wat méér 'service' verlenen in plaats van ons te overspoelen met die talloze geldverslindende reclames op tv......

mijn volgende ketel komt zeker niet bij feenstra vandaan.....

freya