Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 14-12-2012 13:36:57
Huishouden & Energie

Verkoop contracten bdr containerreiniging

Zie: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1312746">uitzending gemist

(mocht deze link niet goed werken, bijv. -verbinden met videoserver mislukt-, dan kunt u proberen om via 'http://computertotaal.nl/freeware/20394-gemistdownloader-2-0.html]stronggemistdownloader[/b">' die uitzending te downloaden op uw laptop/pc.)

gezien de uitzending over dit malafide 'bedrijf'? ze doen de deuren op slot en doen net of ze de filmploeg niet zien...... hebben ze wat te verbergen? uiteraard niet...... of?

het is wel grappig om te zien en te horen hoe die (zogenaamde) woordvoerder (terwijl hij zegt: "ik geef geen toestemming om te filmen bij mij" niet gefilmd wil worden. woorvoerder? duidelijk de eigenaar van dit malafide 'bedrijf'. later wil hij niet in beeld komen...... waarom niet, hij heeft toch niets te verbergen? hij spreekt zelfs over: "een goed gezond bedrijf".

en dan die uitspraken van hem. hieronder een kleine opsomming m.b.t. de geplaatste valse handtekening door een 'werver' van hen:

"ik sluit het niet helemaal uit, het is voorgekomen in het verleden en wij nemen dan ook onmiddellijk afscheid van dat soort wervers."
jaja, afscheid nemen van dat soort wervers....... en nu maar hopen dat wij dat geloven.

"ja dat is duidelijk, dit is geen klant meer van mij" - - "deze klant is, als zij dat willen, geen klant meer."
dus duidelijk de eigenaar! en hoezo 'geen klant meer van mij'? die mevrouw is nog nooit klant geweest! punt uit! en begrijpt die vent nog niet, dat zij inderdaad geen klant willen zijn / worden?

"dit gaan wij per direct opzeggen"
er valt helemaal niets op te zeggen! er valt pas wat op te zeggen, als er een overeenkomst is afgesloten.

"het heeft aan onze kant natuurlijk ook de gevolgen dat als dat waar blijkt te zijn, dat gevolgen heeft voor de werver in kwestie."
uiteraard weet de eigenaar niet wat die 'werver' uitvreet.......... ook niet als er zeer vele telefoontjes binnen komen met klachten. dan nog 'begrijpt' de eigenaar er helemaal niets van......

"en dat zit je toch aan mensen hun inkomen"
ja natuurlijk, als die 'wervers' het helemaal eerlijk spelen, 'verdienen' zij geen rooie cent. de meesten onder ons willen namelijk eerst goed overleggen/nadenken en googelen.
en wat zien zij dan allemaal over dit 'bedrijf'.....? juist: dit dus.

"we zijn gewoon een goed gezond bedrijf die graag onze diensten verkopen."
hier schoot ik helemaal in de lach......

iedereen moet zo langzamerhand toch gewaarschuwd zijn....... komt er zo'n 'werver' aan de deur, direct de deur weer dicht doen. laat u nier verleiden, anders wordt het 'lijden'.