Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 19-12-2012 11:15:11
Geldzaken & Recht

50 euro gepind...100 euro afgeschreven!

Vandaag kwam er wat handige informatie binnen van een abn amro webcare

"als een geldautomaatopname mislukt, wordt in de meeste gevallen het bedrag automatisch binnen 1 werkdag gecorrigeerd. als dat niet gebeurt, neemt u contact op met uw eigen bank. dat wil zeggen dat als u met een abn amro pas een mislukte opname hebt u ons belt. als u met een ing pas een mislukte opname hebt, belt u de ing. het maakt hierbij niet uit van welke bank de automaat is. alleen de bank waar uw rekening loopt kan zien of het bedrag afgeschreven en eventueel gecorrigeerd is.

uw eigen bank neemt achter de schermen contact op met de bank van wie de automaat is. daarna laat uw bank u weten wat de uitkomst is. eventuele vragen over de afwikkeling stelt u aan uw eigen bank."

dat wil in uw geval zeggen dat u met uw klacht naar uw eigen bank toe moet gaan. in uw geval de rabobank. die gaat achter de schermen met ing aan de slag.

mocht u dan niet tevreden zijn met wat de rabobank daarmee doet dan kunt u alsnog een schriftelijke klacht indienen bij de rabobank. en als u het niet eens bent met de uitkomst van de afhandeling van deze klacht bent door de rabobank, dan kunt u een klacht tegen de rabo bij het kifid indienen.

(mijn excuses voor de verkeerde informatie 2 dagen geleden. maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald)