Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sweeterlake
sweeterlake - 01-01-2013 13:29:37
Elektronica & TV

Kpn interactieve televisie

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 jan 2013, 12:36]ik heb sinds drie weken kpn met zo'n zelfde motorola. werkt flitsend tot nu toe, ook het tweede toestel op de slaapkamer. u hebt denk ik gewoon pech.

waarom zou u i.v.m. de zenderwijzigingen uw abonnement willen opzeggen? maar als het niet via mijn kpn kan, dan misschien even bellen?

lees over ziggo n upc ook rampverhalen. als overweegt om bijvoorbeeld over te stappen met tv naar canal digitaal, nou dan kan ik u daar wel wat rampverhalen over vertellen. meer dan 20 jaar daar klant geweest. bezint eer gij begint.



canal digital ook genoeg over gehoord en gelezen, waag daar zeker geen contract bepaalde duur 24 maanden aan.

met ziggo was ik vertrouwd.

bij upc begon en begint het kokhalzen weer: treurig!

nou telefonisch gratis via 0800 0402 geprobeerd het abonnement te beëindigen op grond van het eenzijdig wijzigen van de zenders ten nadelen van de klant. kpn gaf zelf aan in hun e-mail dat het abonnement kosteloos kan worden beëindigd, daar heb je pas wat aan bij een contract van bepaalde duur, dús met een einddatum bekend, en tussentijds om die moverende reden(en) het abonnement definitief wil beëindigen. is het contract van onbepaalde duur, dan is een maand opzegtermijn standaard, doch dan nog is het gelijkheidsbeginsel van toepassing.

trouwens nu nog maar 1 werkend televisieontvanger in huis, als deze uitvalt kan ik bij nood nog op de laptop een aantal zenders ongemakkelijk volgen.