Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vl
vliegtickets - 02-01-2013 18:41:40
Vakantie & Reizen

Holiday cars failliet, reeds betaald

[quote=sil versteeg schreef op zaterdag 29 dec 2012, 09:31]in februari 2013 heb ik in lissabon voor 2 weken een auto gehuurd via vliegtickets.nl en zij doen dit via holiday cars. ik heb bewust in een goedkope maand geboekt en ruim op tijd, beiden om de kosten te drukken. vandaag kreeg ik een mail van holiday cars, dat er hoogstwaarschijnlijk een faillissement volgt en ik dus in lissabon niet kan rekenen op deze auto en opnieuw moet betalen. maar welk bedrag? het blijkt dus dat in deze crisistijden een contract niets waard is, maar hoe bescherm ik me tegen verdere oplichterij? ik heb intussen het genoemde mailadres van advocaten gemaild. wat kan ik verder nog doen? ik vind het heel erg voor onze vakantie en weet even niet meer wat verder nog te doen. hebben jullie verdere info of tips hoe hiermee om te gaan? ik heb holiday cars ook al geprobeerd te bellen, maar krijg een bandje met dezelfde tekst als de informatiemail.