Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
philemonhofman - 03-01-2013 15:28:30
Huishouden & Energie

Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijf

Beste tijger allereerst bedankt voor uw reactie!

ja, ik ben zo dom geweest om nu eens de allereerste keer direct te betalen met zo,n pinapparaat. als trowue klant tot die dag!
ze kwamen met de smoes ,dat ze achter al hun geld aan moeten lopen omdat klanten slecht betalen.achteraf kan ik me wel indenken waarom. als je slecht werk levert ( niet gediplomeerd monteurs als storingsmonteur de weg op stuurt)en mensen beloftes doet en niet na komt krijg je klanten die niet betalen.

ik heb dan ook spijt dat ik direct betaald betaald heb ,want dit doe ik voortaan niet meer.

:,,,eens maar nooit meer."!!!

ik hoop dat kassa dit bedrijf ( nederlandse installatie maatschappij vroeger owens uit hendrik ido ambacht )een koude douche wil geven en hollamnd warmte uit numandorp een warme!!

gr, philemon hofman