Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

doegee
doegee - 04-01-2013 16:30:48
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:48][quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]daarbij, ziggo een klant kwijt. waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die tv via internet bieden? veel succes!

er zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. ik heb al vele malen contact gehad met ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.

nou is het wel de manier waarop natuurlijk.
als je namelijk contact op neemt, ben je meestal wel chagrijnig omdat het niet doet wat het moet doen.
en als ze bij de klantenservice hun gebruikelijke lijst afwerken, terwijl je weet dat dat niets uit maakt, dan kan er soms fel gediscussieerd worden.....
en ik uit ervaring weet ik dat je dan niet wil doorverbonden worden, omdat ze idd de hoorn er op gooien.

maar overal zal je het zelfde hebben, wel telecom aanbieden, maar liever geen service