Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ir
ir - 04-01-2013 20:49:38
Geldzaken & Recht

Problemen met ing stortautomaat

Wij zijn vandaag ook slachtoffers geworden van deze probleem. het storten verliep niet in 1 keer door, elke keer kwamen biljetten terug en toen er bijna de hele bedrag "ingeslikt" was kwam er een melding dat het geld is ingenomen!
de balie zal het onderzoek starten, dat zou 10 dagen duren...
raar, dat er geen "ingenomen" bedrag werd op het bon gezet!
ik vind dat het niet kan op deze manier!
deze automaten zijn niet verantwoord.
het automaat neemt je geld, telt het, geeft een onbekende deel terug en vraagt of je acoord zou gaan met een gestort bedrag, terwijl je niet weet hoeveel er terug is.
en in het bovengenoemde geval van storing of "door veiligheidsreden ingenomen bedrag" sta je bloot tegen de muur.
ik heb vandaag over deze probleem gelezen, maar als ik het maar vantevoren wist, dat het onderzoek stelt alleen maar een plussaldo in dat stortautomaat...!!!!!!
dat mag toch niet? het is puur beroven door ing!