Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-01-2013 17:51:56
Computers & Telefonie

Ervaringen storing alles-in-1 pakket

Gompy2 schreef op zaterdag 5 jan 2013, 12:47: wittechoco schreef op zaterdag 5 jan 2013, 11:59:
dat doorschakelen doe je natuurlijk pas bij een storing en als je een storing hebt, hoe kom je dan op die site?

zou het niet zo kunnen zijn dat men dat allemaal allang van te voren kan aangegeven opdat als er een storing optreed, er dan een automatische doorschakeling plaats vind??
wat dacht je?

voor de rest geen reactie

jij bent wel lichtgeraakt zeg.

je schrijft zelf "indien uw caiway voice dienst niet beschikbaar moet een gesprek...... "
dat betekent dan toch dat het gesprek ook wordt doorgeschakeld als je niet snel genoeg opneemt of in gesprek bent?

als ziggo er bij mij af ligt krijgt iedereen die mij probeert te bellen een ingesprektoon en niet zo'n geluid dat de lijn niet werkt. dan moet die service toch gewoon doorverbinden bij in gesprek?

het is maar een vraag hoor.