Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stpaul - 06-07-2005 11:14:24
Computers & Telefonie

Misleiding kpn

klopt willem.


ik heb gelijk maar even gebeld met de kpn en aangegeven hoe ik er over dacht. in eerste instantie kreeg ik te horen dat er niks zou veranderen en probeerde ze me gewoon af te wimpelen. echter ze hebben mij aan een afspraak gebonden na het wekken van valse verwachtingen. die mevrouw liet het zo overkomen alsof wanadoo hier ook achter stond en niet dat ik dus van wanadoo weggehaald werd en bij kpn ondergebracht. bovendien zou ik een duurder abbonnement krijgen en dat kan helemaal niet kloppen. dit heb ik aangegeven bij een 2de telefoontje. en blijkbaar was de boodschap duidelijk want als het goed is krijg ik binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging dat dit ongedaan wordt gemaakt.


laat die korting van wanadoo maar komen! :d


paul