Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-01-2013 11:27:30
Computers & Telefonie

Ervaringen storing alles-in-1 pakket

Wittechoco schreef op zaterdag 5 jan 2013, 22:49: je kan het toch gewoon even uitleggen? heb ik het fout dan heb ik het fout. swa.

zoasl jij het omschrijft lijkt mij het een doorschakel functie die niet alleen doorschakelt als je verbinding er uit ligt. simpele vraag. is dat ook zo?
uiteraard wil ik het je wel uitleggen wittechoco, waarom niet?
mijn reactie op jouw commentaar van zaterdag 5 jan 2013, 11:59 was dat je het zo formuleerde dat het eenzelfde service was als bij ziggo:

" dat doorschakelen doe je natuurlijk pas bij een storing en als je een storing hebt, hoe kom je dan op die site?
daarnaast betaal jij bij doorschakelen de kosten vanaf je huisaansluiting naar je mobiel zelf. als je toch een mobiel hebt kunnen mensen je dus net zo goed op je mobiel bellen.
die service klinkt leuk, maar stelt dus niets voor.

zelfde als de service van ziggo, waar je op teletekst kan zien of er een algehele storing bekend is. kijk je dan op teletekst dan vindt je daar de tip om op internet te kijken. altijd handig bij een internet storing.".

daaruit blijkt dat je dus helemaal niet weet waar het over gaat, je neemt zo maar wat aan, en geef je vanuit die gedacht een reactie, waar je uiteraard helemaal vrij in bent natuurlijk, maar dan kun je een tegenreactie verwachten, toch?

over extra kosten bij het doorschakelen naar een mobiel en men beter direct naar een mobiel kan bellen, tja daar gaf ik al aan, verder geen reactie.

maar goed ik leg het je uit.
in mijn reactie naar cathy1 op vrijdag 4 jan 2013, 18:43 staat al meer over de keuzemogelijkheden, maar cathy1 heeft caiway en weet waar het over gaat.
de totale keuzemogelijkheden bij caiway v.w.b. het doorschakelen zijn:

--------------------------------------------------
doorschakelen telefoonnummer

hier kunt u instellen of en hoe u uw gesprekken wilt doorschakelen. toegestane bestemmingen voor doorschakelingen
in alle gevallen moet met inkomende gesprekken het volgende worden gedaan

geen algemene doorschakelingen
alles naar de voicemail sturen
doorschakelen naar telefoonnummer
bij lijn bezet moet een gesprek

niet doorgeschakeld worden
naar de voicemail
doorgeschakeld worden naar telefoonnummer
bij onbeantwoord moet een gesprek

niet doorgeschakeld worden
naar de voicemail
doorgeschakeld worden naar telefoonnummer
na hoeveel seconden moet een gesprek als onbeantwoord behandeld worden (20-90)*
seconden
indien uw caiway voice dienst niet beschikbaar moet een gesprek

niet doorgeschakeld worden
naar de voicemail
doorgeschakeld worden naar telefoonnummer

gegevens opslaan
------------------------------------------------

met "caiway voice dienst" wordt dus bedoeld dat als er geen communicatie vanuit de caiway-servers met een modem bij iemand thuis, om wat voor oorzaak of reden dan ook, mogelijk is, er automatisch doorgeschakeld wordt naar het opgegeven nummer, wat dus niet persé een mobiel nummer hoeft te zijn.

het is dus heel anders als bij ziggo en stelt wel degelijk wat voor.
hoe het bij ziggo is weet ik ook, ik ben er jaren abonnee geweest toen nog onder @home, maar dat is niet relevant.

groeten.