Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cvtechnieker
cvtechnieker - 08-01-2013 19:25:30
Huishouden & Energie

Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijf

Geachte,
dat een electrische storing zich niet direct laat oplossen is geen vreemd verhaal en komt met enige regelmaat voor bij alle fabrikanten.
wat uw monteur wel had kunnen doen is de service-helpdesk van nefit raadplegen, deze zijn voor installateurs 7 dagen per week tot 22.00 uur bereikbaar.
wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat de betreffende storing niet wordt vermeld maar dat er alleen een bedrijf direct wordt bestempeld als ondeugelijke en een tweede bedrijf direct wordt bestempeld als zéér aanbevelingswaardig, waarschijnlijk heeft u bij de tweede firma een ketel gekocht.............
waarom heeft het tweede bedrijf de ketel niet bekeken en uw storing opgelost ?
een nefit hrc 23 vt heeft over het algemeen weinig tot geen problemen en kan bij fatsoenlijk onderhoud gemakkelijk 15 jaar of ouder worden.

met vriendelijk groet,

ls .... even voor de duidelijkheid, ik ben géén monteur bij eerdergenoemde installateurs