Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sil versteeg - 09-01-2013 11:08:17
Vakantie & Reizen

Holiday cars failliet, reeds betaald

Het spijt me als ik het woord "oplichterij" genoemd heb, want inderdaad is een faillissement geen oplichterij. ik vroeg in mijn eerste boze emotie (het is tenslotte mijn geld waar ik naar kan fluiten)m.n. af of ik nog wel ergens op kan vertrouwen en hoe ik me als consument tegen zo'n verlies kan beschermen. hoe had ik vooraf inzicht kunnen krijgen in de financiele situatie van holiday cars en voor mijn toekomst in andere bedrijven? als consument sta ik nu achterin de rij, terwijl ik het minst zicht heb kunnen hebben op de financiele status holiday cars, m.n. als men ook nog een actuele prijs heeft ontvangen. ik neem dan aan dat het wel goed zit en voel me dan (al dan niet bedoeld) toch enigszins 'bestolen'. ik moet er dus vanuit gaan dat er geen valse verwachtingen zijn gewekt en er bij voorbaat nog niet eerder duidelijk was dat men deze dienst niet kon leveren. laat ik maar uitgaan van deze positieve aanname.

positief in het geheel is tot nog toe de rol van vliegtickets.nl die niets aan het faillissement van holiday cars kan doen, maar momenteel hard op zoek is naar een oplossing. ik heb er alle vertrouwen in dat het daarmee toch nog voor een groot deel goed gaat komen en onze vakantie zeker zal gaan slagen.