Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 11-01-2013 09:56:52
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

Beste bartolo,

ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over het verbruik. ik begrijp dat je niet op een dergelijke rekening zit te wachten.

het kunnen heel veel verschillende dingen geweest zijn waardoor dit gebeurd is. wat voor telefoon gebruik je? kun je terug kijken in je telefoon om te zien wat er precies gebeurd is? is misschien je wifi tijdelijk down geweest thuis en dat je telefoon toen over is gegaan op bijvoorbeeld 3g?

de kosten zijn inderdaad gemaakt en zullen betaald moeten worden, maar als we kunnen achterhalen waardoor het gekomen is kunnen we misschien nog iets voor je betekenen. laat je me weten wat je bevindingen zijn?

met vriendelijke groet,

danielle van tele2