Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 11-01-2013 10:50:42
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

Heel persoonlijk denk ik dat je nog mazzel hebt. zoals je ook op het andere forum kon lezen zit er ergens een bug in een app, of is er iets constant corrupt gedownload. hier kan je tele2 natuurlijk niet voor verantwoordelijk houden. wie wel? dat kan ik hiervandaan niet beoordelen. tele2 heeft alleen de dienst geleverd die gevraagd werd. niets meer en niets minder.

dat is niet bedankt voor de service..... je kan tele2 toch niet iets verwijten als jouw telefoon op hol slaat, dat vind ik persoonlijk niet heel erg reëel. jij bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van je telefoon, niet tele2.

misschien zit er wel een bug in je wifi app, waardoor deze op hol slaat en je telefoon naar andere verbindingen gaat zoeken. ik zou even je telefoon opnieuw installeren.