Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bartolo - 16-01-2013 07:53:54
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

[quote=tele2webcare schreef op maandag 14 jan 2013, 10:01]beste bartolo,

bedankt voor je reactie. de limiet van €59,50- is inderdaad alleen voor in het buitenland zoals jorisw ook al aangeeft (@jorisw bedankt). dit staat ook in de link die je zelf in je reactie plaatst onder het woord internet.

de foto’s geven inderdaad aan dat er op de achtergrond iets gebeurd is. je zou je telefoon opnieuw kunnen installeren of dit laten doen bij een winkel. ook zou je je kredietlimiet omlaag kunnen zetten bij tele2, dit geeft geen garantie maar is wel een extra beveiliging. er zijn ook bepaalde apps die je kunt instellen met een limiet en die dan je internet afsluiten zodat je niet meer kosten kunt maken.

mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

met vriendelijke groet,

danielle van tele2

hoi danielle,

waarom geld die kredietlimiet dan alleen voor het buitenland? of ik nou in nederland ben of in frankrijk, 59euro blijft 59 euro. buitenland mag ik maar 59euro uitgeven, maar in nederland loopt dat door tot 250euro? dat gaat natuurlijk nergens over.

je zegt mij dat het kredietlimiet omlaag kan? graag, waarom hoor ik dat eigenlijk nu pas, als het kalf verdronken is? en waarom vertellen ze mij bij de klantenservice tot tweemaal toe dat dit niet mogelijk is?

[quote] de kosten zijn inderdaad gemaakt en zullen betaald moeten worden, maar als we kunnen achterhalen waardoor het gekomen is kunnen we misschien nog iets voor je betekenen. laat je me weten wat je bevindingen zijn?

hopelijk zijn de bevindingen voldoende en kan je nog iets voor mij betekenen. ik heb eerdere gevallen gelezen waar t-mobile wel tegemoet is gekomen. hopelijk zijn jullie net zo coulant.

alvast heel erg bedankt!

bart



je zegt mij dat