Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ingwebcare
ingwebcare - 22-01-2013 11:21:11
Geldzaken & Recht

Onterechte pinafschrijving ing betaalautomaat

Beste hilsterp,

erg vervelend dat je in deze situatie bent gekomen en dat het onderzoek in jouw nadeel uitwees.
je hebt nu de mogelijkheid om tegen de uitslag van het onderzoek in beroep te gaan.
je dient dan binnen zes weken schriftelijk een klacht in te dienen bij de directie met daarbij de bezwaren tegen het eerder ontvangen antwoord. het adres is hiervoor is:

ing bank n.v.
t.a.v. de directie
antwoordnummer 230
1000 xa amsterdam

de directie reageert dan binnen 6 weken, maar meestal ontvang je binnen 2 weken antwoord op je verzoek.

vriendelijke groeten,

roy
ing webcare team
http://www.ing.nl/webcare