Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-02-2013 01:31:48
Computers & Telefonie

Telefoonterreur

Dag karin,

als het een vaste lijn van de kpn is kun je in het account aanvinken dat het telefoonnummer nergens vermeld wordt (of iets dergelijks) het is dan niet meer in gidsen e.d. te vinden (dat wat "geheim nummer" genoemd wordt). ook kan nummerherkenning uitgezet worden, zodat bellers het telefoonnummer niet te zien krijgen. een telefoonbeantwoorder aansluiten kan ook handig zijn, want zodra ze dat horen verbreken ze de verbinding en na een paar pogingen stoppen ze dan wel. ook de bedrijven die mogen bellen omdat je een dienst van ze afneemt of afgenomen hebt krijgen daar na een poosje genoeg van, zelfs de hardnekkigste (met "aanbiedingen"). met het inspreken van het bericht, alleen het telefoonnummer melden en geen naam, en verzoeken na de pieptoon een bericht in te spreken en vervolgens "dank u wel" of "einde bericht". in eigen kring dan wel melden dat de telefoonbeantwoorder altijd aan staat en vragen of men altijd wil beginnen met een bericht in te spreken en dat de telefoon dan opgenomen wordt.

vr.gr.