Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
bramsharon - 19-02-2013 12:29:15
Auto & Vervoer

De klantenservice van ns

Ik heb bij deze e-tickets een brief geschreven waarop de datum van insturen was vermeld, deze heb ik nog altijd op mijn pc staan.

deze e-tickets moest ik uitprinten om te mailen. het was erg vroeg omdat ik naar een musical zou gaan met mijn vriendin en daarvoor moest ik ruim van de tijd een datum plannen, toen heb ik ook direct maar kaarten gekocht. de service 'eva' gaf aan dat deze te retourneren zijn wanneer deze op tijd zijn opgestuurd en ongebruikt zijn.

hoe bedoelt u : ben ik dan traceerbaar?

ik bedoel ermee te zeggen: ze kunnen lijkt mij controleren of deze kaartjes al gebruikt zijn door deze te scannen. het zijn hun eigen tickets. dan kan het apparaat toch aangeven of deze al gebruikt zijn, als ze dit scannen na de dag van de reis en deze is dus niet gebruikt zal het toch geen probleem hoeven zijn?