Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-02-2013 10:09:57
Auto & Vervoer

Vergoeding

U hoeft geen genoegen te nemen met een tegoedbon, u heeft volgens de wet recht op geld terug.
ik ga er daabij vanuit dat de stoel kortgeleden is gekocht en buiten uw schuld deze mankementen vertoont.

u kunt de winkel een aangetekende brief sturen. hier heeft u een voorbeeldbrief
klik http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-afwijzing-aanbod-tegoedbon">hier
laat u de zin 'op korte termijn zal ik het product retourneren.' nog maar weg, eerst de zaak volledig opgelost hebben voordat de stoel teruggaat.
over welke winkel heeft u het en hoeveel heeft u voor de stoel betaald?

als u op het forum wilt reageren, naar onderen scrollen in het lichtblauwe vak uw verhaal vertellen en dan op reageer klikken.