Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-02-2013 12:38:00
Auto & Vervoer

Home24

U moet eerst uw klacht officieel bij de ondernemer melden. dus stuur een aangetekende brief naar de home24 aan de hand van deze voorbeeldbrief klikhttp://www.nuon.nl/klantenservice/energierekening/betaalproces/betalingsregeling.jsp?from=betalingsregeling&itemcategory=ovg"> hier

daarna kunt u naar de http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2171/thuiswinkel">geschillencommissie thuiswinkel , postbus 90600, 2509 lp te den haag. of heeft ank u inmiddels medegedeeld dat dit geen begaanbare weg is, is home24 niet aangesloten bij de geschillencommissie?

als u een rechtsbijstandsverzekering hebt, die inschakelen, dat laatste heeft absoluut de voorkeur. en eventueel kunt u zelf naar de rechter stappen.
bedenk wel dat als u naar de geschillencommissie gaat dit binnen 3 maanden nadat het geschil is ontstaan, gemeld moet worden.

als ze failliet zijn, dan hoeft u al deze moeite niet te doen en kunt u zich melden bij de curator. dat houdt meestal in dat u naar uw geld kunt fluiten.