Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 28-02-2013 10:21:37
Auto & Vervoer

Home24

[quote=home24 schreef op donderdag 28 feb 2013, 09:37]beste mensen, beste trudy,

wij zijn vanzelfsprekend op de hoogte van alle problemen. wij zijn oprecht als wij stellen dat wij met een goed hart alle klachten proberen op te lossen en vragen te beantwoorden.

wij zijn u en de andere klanten een reden verschuldigd waarom alles zo lang duurt.
de (nederlandse) klantenservice is zeer ernstig onderbemand. daar wordt aan gewerkt. dat heeft alleen tijd nodig. er worden op dit moment nieuwe mensen aangenomen.

helaas kunnen wij u, trudy, met deze informatie niet van dienst zijn. als u nogmaals een mail stuurt aan klantenservice@home24.nl wordt u vanzelf geholpen.

we gaan er vanuit dat deze situatie zich in de toekomst verbeterd. we zijn er mee bezig!

vooralsnog zijn wij gedwongen om u te vragen om geduld en begrip. hartelijk dank voor uw medewerking.

home24 nederland
o, dat ging even mis.

home24, dat jullie je klantenservice niet op orde hebben is geen enkel excuus, de levertijd is ver overschreden en trudy heeft recht op geld terug. als jullie dan de boel weer op orde hebben, kan ze alsnog proberen die kast te bemachtigen.

zo kan iedere winkel wel zijn smoesje klaar hebben.