Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-02-2013 12:34:26
Huishouden & Energie

Wat doe ik hieraan?

Jinglebell schreef op woensdag 27 feb 2013, 21:12: cencillie,na een kleine renovatie in m'n huurhuis is er in 2012 een hr ketel geplaatst(moest;de ander was 24jr.oud)op de vliering,de ketel van de buren hangt ook aan dezelfde muur,sinds die renovatie heb ik 'snachts elke 10minuten een gebrul alsof er een brommer voor m'n deur staat het duurt ca.1 minuut en dreunt als het stopt,om gek van te worden,slaaprust verstoren is het ergste,bij de buren(ketel van 2010) is er een nieuw motortje ingezet en de pomp/ventilator lager gezet,zodat ie niet zo vaak aanslaat,helpt niet!
het probleem is er nog,
over deze reparatie heb ik 4 maanden gebeld met alle 'verantwoordelijken' .
ik denk nu dat het aan mijn ketel ligt en zal weer al die telefoontjes moeten plegen,men gelooft je op den duur niet meer,'ach die weer,die heeft altijd wat',
maar wel doorgaan blijven bellen hoor,,de huurverhoging door de nieuwe ketel en straks in juli weer staat vast,de beloofde kwaliteitsverbetering wil ik dus graag hebben,want ook de mechanische ventilatie die men nu moet aanbrengen is een vreselijke brullende uitvinding;heb nu van de benedenburen de etensgeuren door mijn hele huis,want die rookkolom loopt door het huis en die is lek,,,purschuim helpt niet,de woningbouwcorporaties hebben geld genoeg maar laten de bewoners vaak in de steek,jah huur stoppen is ook ellende,,gewoon bellen en de hoofdverantwoordelijke vragen,niet door een callcenter laten afwimpelen,,,sterkte



jinglebell, wat erg. wij begrijpen elkaar. ik heb inmiddels alle kranen open overal volgens het advies van de tv dokter. en s nachts doe ik de ketel uit. ik leef erg met u mee en ook nog de lucht van de beneden buren. ooh nee ik moet daar niet aan denken. ja en vooral blijven bellen. ik ben ook al bekend bij de verantwoordelijken. oo bent u die met die herrie van de ketel. maar ik voldoe mijn verplichten netjes iedere maand en wens niet het gevoel te krijgen dat ik zeur of belazerd word. als ik u was zou ik blijven bellen. en zoals ik in eerdere reacties heb gelezen..een deel van de huur inhouden op een aparte rekening wegleggen en de verantwoordelijken laten weten dat u dat doet totdat het probleem is opgelost. u betaal ook voor een gedeelte wooncomfort en dat is er nu niet bij. sterkte en succes. hoop dat wij gauw van ons probleem af zijn.