Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 01-03-2013 10:20:33
Computers & Telefonie

Hoe haal ik mijn recht bij vodafone

Beste franje,

wat vervelend dat je zo'n hoge rekeningen onverwachts hebt gekregen. je geeft aan dat je nog in een financiƫle afwikkeling van je bedrijf zat en geen fouten wilde maken. onze telefonische adviseurs hebben je zodoende een basis abonnement aangeraden. voor de meerderheid van onze klanten vervult deze bundel de behoefte voor het datagebruik. een grotere bundel zou neerkomen op een hoger maandbedrag en een kleinere bundel zou misschien niet passen bij jouw gebruik. na de aanschaf zijn klanten zelf verantwoordelijk voor het gebruik, en de daarmee samenhangende kosten.

we maken het op meerdere manieren makkelijk om dit zo inzichtelijk mogelijk te maken. denk aan een my vodafone account en tips op onze website: http://voda.fo/ne/ef6cl. (veelgestelde vragen).
een tablet registreert ook zelf de hoeveelheid data die hij ontvangt/verzendt. gebruik van wifi is zeker aan te raden als je bijvoorbeeld uitzending gemist gaat kijken.

ik vind het bijzonder jammer dat je niet op de hoogte was van het verbruik en hoeveel je nu eigenlijk kunt doen met 500mb. aangezien het verbruik bewust is gemaakt, de hiermee samenhangende kosten terecht is berekend en deze zaak al is overgedragen aan het incassobureau, kan ik je hierin helaas niet verder helpen.

met vriendelijke groet,

mitch
vodafone 24/7 webcrew