Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
franje - 01-03-2013 16:04:08
Computers & Telefonie

Hoe haal ik mijn recht bij vodafone

Beste mitch/vodafone,

de verkoopster had moeten aangeven, dat het dataverbruik binnen mijn bundel niet echt veel mogelijkheid geeft tot het kijken van bijv. uitzending gemist.
ze had minstens erbij kunnen zeggen, dat dit erg veel dataverbruik kost en mij erop moeten attenderen om het verbruik regelmatig te checken.
natuurlijk is alles inzichtelijk. maar wanneer iemand met zo`n goedkoop abonnement zoveel mb`s verbruik moet er toch in jullie systeem een belletje gaan rinkelen. dit gebeurt ook bij dataverbruik in het buitenland. dit is verplicht.
vanuit jullie zorgplicht ( heel normaal tegenwoordig ) had jullie systeem mij moeten waarschuwen.