Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
aggie j - 06-03-2013 20:04:32
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

Onze dochter is hetzelfde overkomen. ook zij heeft tele 2 als internetprovider. op 23 januari is er door ipadres 84.241.224.164 9 keer 15 euro van haar rekening afgeschreven. ook zij had die dag haar telefoon niet gebruikt maar bij terugkomst toen zij hem uit haar kluisje haalde was de accu leeg. een dag later kreeg zij van tele 2 te horen dat haar limiet bereikt was. kon vervolgens anderhalve !!! maand niet meer bellen of internetten. zij heeft aangifte gedaan bij de politie maar die verwezen haar naar tele 2 die vervolgens niets ondernam ook niet nadat de politie toch contact met hun op had genomen. elke keer krijg je klantenservice die vervolgens niets kunnen / willen ondernemen.
tele 2 is op geen enkele wijze behulpzaam geweest dus de service is daar ver beneden peil! ook het feit dat zij 1,5 maand niet kon bellen vonden wij erg vreemd en onterecht er wordt tenslotte wel maandelijks abonnementsgeld afgeschreven. nu zijn wij heel benieuwd hoe tele 2 dit bij jou heeft opgelost.