Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bartolo - 06-03-2013 21:02:03
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

[quote=aggie j schreef op woensdag 6 mrt 2013, 20:04]onze dochter is hetzelfde overkomen. ook zij heeft tele 2 als internetprovider. op 23 januari is er door ipadres 84.241.224.164 9 keer 15 euro van haar rekening afgeschreven. ook zij had die dag haar telefoon niet gebruikt maar bij terugkomst toen zij hem uit haar kluisje haalde was de accu leeg. een dag later kreeg zij van tele 2 te horen dat haar limiet bereikt was. kon vervolgens anderhalve !!! maand niet meer bellen of internetten. zij heeft aangifte gedaan bij de politie maar die verwezen haar naar tele 2 die vervolgens niets ondernam ook niet nadat de politie toch contact met hun op had genomen. elke keer krijg je klantenservice die vervolgens niets kunnen / willen ondernemen.
tele 2 is op geen enkele wijze behulpzaam geweest dus de service is daar ver beneden peil! ook het feit dat zij 1,5 maand niet kon bellen vonden wij erg vreemd en onterecht er wordt tenslotte wel maandelijks abonnementsgeld afgeschreven. nu zijn wij heel benieuwd hoe tele 2 dit bij jou heeft opgelost.


beste aggie,

de enige manier waarop tele2 leek mee te werken was publiciteit opzoeken, op facebook wel te verstaan. dan willen ze ineens wel helpen.

mijn rekening is uiteindelijk verlaagd tot de prijs van de hoogste afgelopen factuur, als je begrijpt wat ik bedoel. in mijn geval was dat 40euro.

toch heb ik een aantal maanden niet kunnen bellen, maar omdat ik eindelijk gehoor kreeg en er helemaal klaar mee was maar akkoord gegaan. terwijl ik eigenlijk recht heb op de maanden waarin ik niet heb kunnen bellen/internetten. hier gaat weer op, klant is koning? no way, geldschrapers zijn het....anders had die vergoeding voor die maanden allang op mijn rekening gestaan!!!

succes aggie!!!! (zet het op hun facebook pagina)